Inledning

02 Campaigns

Sometimes clients ask us: Dear Dallas, how do we sell more of our product? How do we launch this immaculate creation with a boom? The answer is almost always: Come, let’s make it look great, let’s build a carefully designed world to frame this magnificent beast, add the right copy and put it somewhere smart. Don’t wait for the boom, make the boom!

Campaigns Showreel 2020

Följ med in i kontrollrummet, hjärtat i TV4 Play, där en avslappnad värld av underhållning finns dygnet runt. Alla kan koppla av när Pär fixar mys för alla smaker och tillfällen.

02:2

När Filmstaden fyller hundra år firar vi de stora känslorna. Kampanjkonceptet “100 år, 100 känslor” är ett födelsedagskalas som räcker hela året.

Gudrun Sjödén är en av det svenska modeundrets verkliga ikoner. Hennes jordnära lager-på-lager-stil av finaste tyger, är som gjord för att dansa framför kameran.

Eurocard har sedan en tid erbjudit digitala kvitton till företagskortet. Ehrenstråhle kom med idén och Dallas producerade.