Dallas Motion Agency

C More

C More samlar allt du tittar på

Att få koppla av, få tid tillsammans eller hänga med i tv-snacket på jobbet — det är några av de starkaste drivkrafterna till att betala för en streamingtjänst. C Mores streamingtjänst är proppfull med ett brett och noga utvalt innehåll, är enkel att använda och har en stark koppling till systerkanalerna inom TV4.

Inför 2018 skapade Dallas och C More en kampanj som skulle visa för hela TV- och streaming-Sverige att C More samlar allt det som man faktiskt tittar på, inte bara det man tror att man vill ha och sedan inte använder. Kampanjen hade fokus på det breda drama- sport- och underhållningsinnehållet och att det är reklamfritt.

För att introducera en personlig kontakt och en unik röst i en digital och anonym streamingvärld skapades en pålitlig och välkomnade värdinna, i en starkt brandad röd värld, men innehållet i fokus. Kampanjen lanserades under våren 2018 och såg redan under sommaren ett fint mottagande hos huvudmålgrupperna, de gillar och förstår kampanjen, de gillar och förstår C More.

C More har samlar det du faktiskt tittar på: Film, serier, sport och TV4 utan reklam. Take it away Françoise!

  • Disciplines
  • 3D
  • Animation
  • Film
  • Manus
  • Regi